Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:
Napisz do nas na maila (sklep@cpap.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji produktów wysłanych za granicę, warunki zwrotu ustalimy indywidualnie, podczas korespondencji z Tobą.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności wraz z kosztami przesyłki (najtańsza opcja przesyłki dostępna w sklepie) na wskazane przez Ciebie konto.
Adres do zwrotów i reklamacji:Pro-Medica Sp. z o.o., ul. Łukowska 2c lok. 13, 04-113 Warszawa.
Zasady zwrotów:
1. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Nas.
2. Przed upływem tego terminu poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: sklep@cpap.pl.
3. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś go od Nas w nieuszkodzonym opakowaniu.
4.W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.
5. Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru z kosztami przesyłki równymi najtańszej dostępnej opcji dostawy w sklepie.