Właścicielem sklepu internetowego jest Pro-Medica Sp. z o.o. ul. Łukowska 2c/13, 04-113 Warszawa.

 

Procedura reklamacji produktu:

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:

Napisz do nas na maila (sklep@cpap.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.

Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji produktów wysłanych za granicę, warunki zwrotu ustalimy indywidualnie, podczas korespondencji z Tobą.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności wraz z kosztami przesyłki (najtańsza opcja przesyłki dostępna w sklepie) na wskazane przez Ciebie konto.

Adres do zwrotów i reklamacji: Pro-Medica Sp. z o.o., ul. Łukowska 2c lok. 13, 04-113 Warszawa.

 

Zasady zwrotów:

1. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Nas.

2. Przed upływem tego terminu poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: sklep@cpap.pl.

3. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowy, nieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś go od Nas w nieuszkodzonym opakowaniu.

4.W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.

5. Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru z kosztami przesyłki równymi najtańszej dostępnej opcji dostawy w sklepie.

Przedstawiciele handlowi:
aparaty CPAP, diagnostyka snu
Telefon: +48 22 642 65 02

Serwis aparatury medycznej: 
E-mail:
  serwis@promedica.com.pl 

Telefon: +48 22 642 65 02 

Paweł Łagowski 
E-mail:
  pawel@promedica.com.pl 

Telefon komórkowy: +48 602 703 522 

Spirometria, badania czynnościowe płuc, polisomnografia:
Telefon: +48 22 642 65 02
Telefon komórkowy: +48 602 242 646